عثمان ویسی در گفتگو با تابناک :
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: 676 داوطلب زن ومرد روانسری برای ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در بزرگترین ماراتن علمی کشور دانش و مهارت خودرا به محک آزمایش می گذارند .
کد خبر: ۴۵۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 03 July 2017
عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:از این تعداد  494 نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی و 91 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی ثبت نام کرده اند .

ویسی افزود : در گروه آزمایشی علوم ریاضی وفنی 30داوطلب زن ومرد با هم رقابت می کنند و در گروه آزمایشی زبان نیز 53 داوطلب حضور خواهند داشت .

وی با اشاره به این که کمترین آمار شرکت کننده در کنکور امسال در شهرستان روانسر در گروه هنر است گفت : در گروه آزمایشی هنر هشت نفر شرکت کرده اند .

مدیرآموزش وپرورش در ادامه با اشاره به این که تمامی امکانات برای اجرای مطلوب آزمون سراسری سال 96 درشش حوزه  شهرستان روانسر مهیاست افزود : داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه 15 تیرماه جاری آزمون خواهند داشت و در بعداز ظهر همین روز گروه آزمایشی هنر آزمون دارند .

وی ادامه داد ، در صبح روز جمعه 16 تیرماه جاری نیز داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت می کنند و داوطلبان گروه زبان های خارجی نیز در بعدازظهر جمعه آخرین گروهی هستند که دربزرگترین ماراتن علمی کشور شرکت می کنند .

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :