دبیر هنری کتاب گرافیک اردبیل گفت: مشارکت هنرمندان سراسر کشور در انتشار این کتاب آزاد و بلامانع است.
کد خبر: ۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲ 12 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، حجت مجرد ظهر پنج شنبه در حاشیه بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه کتاب گرافیک تصریح کرد: این کتاب با نگاهی آینده نگرانه به منظور گردآوری، حفظ و اعتلای هنر گرافیک، بصورت کاملا مستقل و با حمایت مادی و معنوی هنرمندان شرکت کننده منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، اضافه کرد: تاکنون ۲۰۰ نشانه از سراسر کشور به دبیرخانه این کتاب وصول شده است.

دبیر هنری کتاب گرافیک اردبیل معتقد است ارسال این تعداد نشانه از سراسر کشور، بیانگر استقبال گسترده و در حقیقت تکریم گرافیک است.

مجرد تصریح کرد: این فراخوان صرفا در بخش «آرم تصویری» می باشد و هنرجویان، دانشجویان، هنرمندان و علاقمندان در انتخاب موضوع آثار آزاد هستند.

وی در خصوص مهلت ارسال آثار اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به دلیل طولانی بودن پروسه انتشار کتاب: تولید هنری، تولید محتوایی و تولید فنی، دریافت مجوزهای لازم از سوی اداره کتاب وزارت ارشاد و بخش فیپای کتابخانه ملی، تمدید نخواهد شد.

مجرد تصریح کرد: علاقمندان می توانند تا ۲۸اسفندماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه این کتاب ارسال نمایند و سعی خواهد شد رونمایی این کتاب در هفته گرافیک اتفاق بیافتد.

به گفته دبیر هنری کتاب گرافیک اردبیل هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۱۰ آرم تصویری، جهت داوری به دبیرخانه فراخوان با فرمتJPGدر اندازه ۲۰ *۲۰ سانتی متر و کیفیتDPI۳۰۰ارسال کند.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این فراخوان به نشانی اینترنتیhttp://graphichouse.blogfa.com/مراجعه و یا آثار خود را به پست الکترونیکیkargah.tajasomi@gmail.comارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :