مجید عسگری ؛
فرماندار آبدانان گفت:دولت از متقاضیان سرمایه گذاری برای کشت محصولات گلخانه ای در جهت بالابردن کیفیت محصولات و کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی حمایت می کند.
کد خبر: ۴۵۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 04 July 2017
 جلسه کمیته احداث گلخانه به ریاست فرماندار و با حضور معاونت جهادکشاورزی استان وسایر اعضا در محل فرمانداری شهرستان آبدانان تشکیل گردید .
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری فرماندار آبدانان اظهارکرد: دولت از متقاضیان سرمایه گذاری برای کشت محصولات گلخانه ای در جهت بالابردن کیفیت محصولات و کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی حمایت می کند.
 
وی افزود: علاقمندان به سرمایه گذاری برای کشتهای متراکم گلخانه ای به طور انفرادی نیز می توانند در این راستا از تسهیلات بانکی صندوق توسعه ملی نیز بهره مند شوند و هیچ گونه مشکلی در راستای صدور مجوز برای متقاضیان سرمایه گذاری وجود ندارد و ما نیز از آنها حمایت می کنیم.
 
وی با بيان اين مطلب كه  ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای جوانان و كار آموختگان كشاورزی نیز از جمله اهداف این طرح میباشد .
 
وی اعلام کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
در ادامه این جلسه بررسی و تصمیم گیری در خصوص احداث  گلخانه های حداقل با  سه‌هزار متر مربع ؛ احداث باغات دیم در اراضی شیبدار ؛ کشت گل نرگس ؛ و طرح برخی از موارد ابلاغی در خصوص صدور مجوز گلخانه ها از مباحثی بود که در این کمیته مطرح و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :