۸۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه سه ماه امسال به مددجویان زیر پوشش حمایت کمیته امداد مازندران از صندوق امداد ولایت پرداخت شد.
کد خبر: ۴۵۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ 08 July 2017
 به گزارش تابناک مازندران، سید زین العابدین پرواسی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت  مازندران گفت: این وام در قالب وام اشتغال و کارگشایی به صورت قرض الحسنه به دو هزار و ۹۲۵ خانواده زیر پوشش حمایت کمیته امداد در مازندران پرداخت شد.
 
وی با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد ریال از وام در بخش اشتغال به مددجویان پرداخت شد، افزود: ۵۰ میلیارد ریال از وام پرداخت شده مربوط به کارگشایی در بخش‌های درمان بیماری، هزینه تحصیلی، تامین جهیزیه، تامین مسکن و بدهی به مددجویان پرداخت شد.
 
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت  مازندران  هدف از تشکیل صندوق امداد ولایت را گسترش فرهنگ قرض الحسنه، فراهم کردن زمینه  مشارکت  خیّران ونیکوکاران  و کمک‌های مردمی و تسهیل در پرداخت وام به مددجویان  دانست.
 
پرواسی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت از سوی کمیته امداد با مجوز رسمی از بانک مرکزی تاسیس شد، گفت: صندوق امداد ولایت متصل به شبکه شتاب (شبکه تبادل اطلاعات بانکی) کشور بوده و همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را بدون محدودیت و با همان کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد.
 
وی با اشاره به حجم متقاضیان در نوبت دریافت وام، افزود: مردم خیّر و نیکوکار مازندران می‌توانند با سپرده گذاری در این صندوق زمینه خدمت رسانی بهتر به نیازمندان را فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :