اواخر سال گذشته مامورین یگاه حفاظت محیط زیست موفق شدند یک شکارچی "تشی" را که با سگ های آموزش دیده اقدام به شکار این حیوان می کردند ، دستگیر کنند.
کد خبر: ۴۵۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 08 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت : این متخلف با استفاده از سگ های آموزش دیده تشی شکار می کرد, که توسط مامورین دستگیر و اعمال قانون شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در هفدهمین روز از تیرماه 96 با اعلام این خبر گفت: پس از گذشت 4 ماه , رای قضایی متخلفی که در سال 95 به وسیله سگ های آموزش دیده تشی شکار می کردد و دردام امنیتی مامورین حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه گرفتار شده بود صادر شد.
سید اسدالله هاشمی گفت : در اواخر سال گذشته درپی تماس تلفنی احدی از دوستداران محیط زیست روستای برم بخش سوق مبنی بر شکار تشی با استفاده از سگ در اراضی اطراف روستا , یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران با همکاری مامورین انتظامی کلانتری سوق فورا" هماهنگ و به محل اعزام می شوند.
وی افزود: مامورین متوجه پارک خودروی پژو 405 درحاشه روستای موضوع گزارش می شوند که دربازرسی از این خودرو موفق می شوند لاشه یک قلاده تشی که بوسیله چهار قلاده سگ , شکار شده بود را کشف و ضبط نمایند.
وی درادامه ضمن تشکر از همکاری خوب مردم روستا ی برم و مراجع انتظامی کلانتری سوق گفت: متخلف به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد , که کمتراز 5 ماه به پرداخت 9 میلیون ریال جزای نقدی (جریمه کیفری ) درحق صندوق دولت محکوم شد. ضمن اینکه درجریان رسیدگی مبلغ 8 میلیون ریال ضرروزیان ناشی از شکار نتشی (جریمه حقوقی) توسط این متخلف به حساب تمرکز شکار و صید این اداره نزد خزانه واریز شده بود.
 صدور حکم شکارچی
 
 
صدور حکم شکارچی  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :