فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ارومیه:
به گزارش تابناک آذربایجان غربی سومین نشست هم اندیشی جوانان با عنوان نقش جوانان در تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عصر روز جمعه مورخ 16/04/1396 با حضور فرمانده محترم سپاه ناحیه مقاومت ارومیه و مدیران سازمانهای مردم نهاد جوانان، فعالان فرهنگی و مسئولین راهیان پیشرفت و تعالی آذربایجان غربی در محل مؤسسه امیدواران منتظَرعج برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 08 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی سومین نشست هم اندیشی جوانان با عنوان نقش جوانان در تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عصر روز جمعه مورخ 16/04/1396 با حضور فرمانده محترم سپاه ناحیه مقاومت ارومیه و مدیران سازمانهای مردم نهاد جوانان، فعالان فرهنگی و مسئولین راهیان پیشرفت و تعالی آذربایجان غربی در محل حسینیه حضرت زهرا سلام الله علیها مؤسسه امیدواران منتظَرعج برگزار شد.
در ابتدای این جلسه پس از تلاوقت آیاتی چند از کلام الله مجید، رضا محمدزاده، مدیر محترم مؤسسه امیدواران منتظَرعج ضمن عرض خیر مقدم خدمت حضار و مهمانان گرامی، هدف از برگزاری سومین نشست هم اندیشی جوانان را تعمیم و تعمیق فعالیت های اثرگذار فرهنگی در سطح شهر و ارائه نتایج مصوبات جلسات قبل عنوان کرده و ابراز امیدواری کرد که با برگزاری جلسات مشابه و افزایش تعامل هرچه بیشتر فی مابین مسئولین استان و مجموعه های فعال و خودجوش فرهنگی، بتوان کارهای مهم و اثرگذاری را در سطح جامعه اسلامی به نمایش گذاشت.
سرهنگ علی نژاد، فرمانده  سپاه ناحیه مقاومت ارومیه، در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نشست فاخر هم اندیشی جوانان حول موضوع نقش جوانان در تعالی نظام،  اظهار داشت، گزارش اقدامات فرهنگی مجموعه های فعال فرهنگی و اجتماعی باید به صورت ملموس در بطن جامعه حس شود و در بین مردم اثرگذار باشد.
وی افزود: راه مقابله با تهیدات و خطرات و نفوذهای فرهنگی تکیه بر توان و تخصص جوانان انقلابی می باشد.
این مسئول تصریح کرد: بنده با تمام وجود به عنوان نماینده سپاه در کنار شما خواهم بود.
سرهنگ علی نژاد اتحاد را کلید واژه اصلی پیشرفت همه در تمامی عرصه های حیاتی کشور دانست و خاطرنشان کرد؛ وحدت را بین برادران دینی تان تقویت کنید و با رفتار های منافقانه که ترکش های دشمنان و تفرقه افکنان این نظام مقدس است مقابله کنید.
علی محمدزاده؛ مسئول راهیان پیشرفت و تعالی آذربایجان غربی ضمن معرفی وتبیین اهداف راهیان از افتتاح کانال خبری این جنبش دانشجویی در روز جمعه آینده خبر داد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت پایگاه های مقاومت بسیج؛ خواستار توجه جدی مسئولین سپاه به این نهاد مردمی قدرتمند شد.
یاسین شیخلو دبیر محترم مؤسسه پیام یاسین ارومیه در این نشست گفت : 
حرکت های فرهنگی باید گزارش محور نباشند. امروز نیاز به کار میدانی و تبلیغ چهره به چهره داریم. این نوع از فعالیت شاید هیچ وقت نتواند در قالب تصویر و گزارش بگنجد. هر سازمان و تشکیلات موفقی یک فعالیت روبنایی و روساختی دارد و یک فعالیت زیرساختی روبنای فعالیت های فرهنگی همان چیزی است که از طریق مراسم و همایش و چسباندن بنر و پوستر و ... فراهم می شود. و زیر ساخت فعالیت ها همان چیزی  است که رهبر معظم در دیدار رمضانی خود با دانشجویان بیان فرمودند. یعنی همان معرفت افزایی عمیق از طریق برگزاری جلسات، میزگردها و گفت و گوهای چند نفره یا همان تخاطب واقعی .
جوانان مذهبی و انقلابی باید نوعی خود انتقادی را شروع کنند. اصلاً باید مراکزی شکل بگیرد صرفاً برای انجام فعالیت فرهنگی روی جوانان انقلابی و حزب اللهی 
به نظر میرسد ما با فرمایشات رهبری گاهی به صورت گزینشی برخورد می کنیم، مصداق یومنون ببعض و تکفرون ببعض..
در این نشست مدیران و نمایندگان مؤسسات فعال فرهنگی و اجتماعی ضمن ارائه دیدگاه ها، درخواست ها و انتقادات خود از مجموعه های فرهنگی استان عنوان کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :