بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: متقاضیان شرکت کننده در بیست وچهارمین آزمون "تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا" باید از تجارب ، دانش کافی علمی وکاربردی در حوزه ی مرتبط با حمل ونقل بین المللی برخوردار باشند.
کد خبر: ۴۵۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 10 July 2017
بهمن خسروانی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، با بیان اینکه بیست وچهارمین آزمون تاسیس شرکت های بین المللی کالا روز 23 تیرماه سالجاری بطور متمرکز در تهران برگزار می شود، اظهارداشت: متقاضیان می توانند از 16 خردادماه تا 8 تیرماه جاری جهت شرکت در این آزمون بهآدرس اینترنتی transit.rmto.ir مراجعه کنند.

وی در ادامه  گفت: جهت تسهیل فرآیند ثبت نام تدابیری اندیشیده شده که متقاضیان مجاز شده در پنج دوره گذشته می توانند با تطبیق کدملی، برای استان دلخواه ثبت نام کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متقاضیانی که در دوره های قبلی مجار نشده اند و یا واجد شرایط بوده اند ثبت نام افراد مستلزم بار گزاری در تارنمای آزمون و نیز تحویل مدارک هستند.

خسروانی تصریح کرد: مدارک این افراد باید به اداره کل راهداری وحمل ونقل  جاده ای استان مدنظر متقاضی تحویل داده شود وشرکت مجدد پذیرفته شدگان آزمون های قبلی غیرمجاز است و در صورت مشاهده مورد پیگیری قرار می گیرند.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :