کد خبر: ۴۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹ 10 June 2015
باران هاشم‌زهی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این‌که با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات مربوط به تاسیسات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر مپسا در حال برطرف شدن است، تصریح کرد: سه‌شنبه هفته آینده جلسه‌ای با حضور مدیرعامل آبفای استان تهران برای حل مسائل واحدهای مسکن مهر کیسیون و کوزو برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که حدود 23 هزار واحد مسکن مهر در پروژه کیسیون و کوزو مشکل امکانات زیربنایی دارند، بیان کرد: پس از حل مسائل پروژه‌های مپسا، کیسیون و کوزو نوبت به پروژه هسا می‌رسد که بیش از 10 هزار مسکن مهر در آنجا در حال ساخت است.

وی با بیان این‌که هفته آینده برای توضیح برنامه‌های تکمیل و تحویل مسکن مهر به مجلس می‌روم، گفت: باید مسائل مربوط به زیربناهای مسکن مهر تعیین تکلیف شود، در این راستا جلسه‌ای اضطراری برگزار شد و با کمک مصوبه دولت قرار شده انشعابات آب، برق و شبکه فاضلاب 3400 واحد فاز 5 مپسا وصل کنند.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به این‌که وزارت نیرو مکلف شده انشعابات واحدهای مسکن مهر مپسا را وصل کنند، یادآور شد: 500 واحد از پروژه هسا با امکانات زیربنایی در حال تحویل به متقاضیان است.

هاشم‌زهی تاکید کرد: پروژه‌های مسکن مهر شهر پرند طبق برنامه زمانبندی، تسهیلات تکمیلی و کمک دولت تا پایان سال‌جاری مشروط به تامین امکانات زیربنایی و واریز مابقی آورده از سوی مردم تکمیل و تحویل خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :