مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:جذب بیشتر مردم به ورزش و ایجاد تحرک جدی در ورزش همگانی در کنار نوسازی و بهسازی اماکن ورزشی موجود از جمله نیازهای ورزش استان از جمله شهرستانهاست.
کد خبر: ۴۵۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه :ارسلان حسینی افزود:خوشبختانه زیرساخت های لازم برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی تا حدودی در تمامی شهرستانها مهیاست، اما برای استفاده بهینه از این فضاها برنامه عملیاتی نداشته ایم و همین مسئله موجب شده است سرانه ورزشکار در استان رشد چندانی نداشته باشد. 

وی بهسازی اماکن ورزشی موجود و مرمت آنها را نیاز جدی ورزش استان عنوان کرد و گفت:در این بخش نیازمند نگاه مثبت و حمایت فرمانداران محترم هستیم. 

حسینی در ادامه اظهار کرد:باید بستر و شرایط فرهنگی و اجتماعی مناسب برای ورزش کردن همه اقشار مختلف در شهرستان ها یجاد کنیم.

 وی گفت:باید بازنگری اساسی و جدیت بیشتری در حوزه ورزش شهرستان ها داشته باشیم و با نگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه این کار را انجام دهیم. 

وی ادامه داد:در بخش جوانان وظایف و تکالیفی داریم که یکی از آنها ساماندهی نحوه حمایت و اقدامات سایر دستگاههای متولی و مسئول در بخش جوانان است. همتی فرماندار شهرستان گیلانغرب در این دیدار با اشاره به سابقه خوب برخی ورزش ها در این شهرستان 

گفت: تلاش های زیادی برای بهبود شرایط ورزش این شهرستان صورت گرفته است اما علیرغم این هنوز انسجام مناسبی پیدا نکرده است. 

وی افزود:گیلانغرب در حوزه ورزش و استعدادهای درخشان ورزشی از مناطق مستعد استان است و می طلبد اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه ویژه تری به این مهم داشته باشد. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :