مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی اردبیل از صعود سراسری دانشجویان دانشگاه های استان به قله سبلان خبرداد و گفت: این کار به منظور حفظ آمادگی جسمانی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین دانشجویان نیمه دوم مردادماه انجام می شود.
کد خبر: ۴۷۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 31 July 2017

به گزارش تابناک : امین صادق زاده مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان اردبیل از صعود سراسری دانشجویان برادر دانشگاه های استان در روزهای 16 و 17 مرداد به قله سبلان خبرداد و گفت: این اردوی فرهنگی و ورزشی در قالب کنگره شهدای دانشجوی استان و به منظور حفظ آمادگی جسمانی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین جوانان به مدت 2 روز در ارتفاعات سبلان برگزار می شود.

صادق زاده در ادامه سخنان خود از دانشجویان علاقمند خواست جهت شرکت در این اردوی فرهنگی و ورزشی به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کوه آتشفشانی سبلان در 40 کیلومتری جنوب غربی اردبیل و 25 کیلومتری جنوب شرقی مشکین شهر قرار دارد. طول سلسله کوه سبلان را 60 کیلومتر و پهنای آن را 45 کیلومتر تخمین می زنند.این سلسله کوه سه قله معروف دارد که قله اصلی آن که به سلطان معروف است (به گویش محلی، سلطان ساوالان) و 4811 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.







منبع : ابصارخبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :