آیت الله صافی در دیدار فرمانده ناجا:
یکی از مراجع تقلید، با ابراز تأسف شدید از مشاهده برخی صحنه‌های خلاف شرع در جامعه بیان کرد: نباید در مملکت، صحنه‌هایی را ببینیم که خلاف ارزش‌های اسلامی و اصول اولیه انقلاب باشد. جلوگیری از مفاسد و صحنه‌های ضد اسلام و خلاف شرع، مانند کنسرت‌ها، وظیفه نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۴۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 13 June 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن تقدیر و تشکّر از سردار اشتری و هیئت همراه، اظهارداشت: خدمت در نیروی انتظامی، شغل بسیار شریفی است، عبادت می‌باشد. باید نیروهای انتظامی و نظامی خود را سربازان حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بدانند و در مسیر رضایت ایشان حرکت کنند.

این مرجع تقلید در قسمتی از توصیه‌های مهم خود به نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی از ابتدا حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند. این نیرو، با تقدیم شهدای بزرگوار، دِین خود را نسبت به اسلام ادا کرده است، آن‌طور که حقیر از اول تا امروز دیده‌ام، نیروی انتظامی همیشه در خط صحیح اسلام و اصول مقدس انقلاب بوده است و اگر نواقصی وجود دارد، باید هرچه زودتر برطرف شود.

وی در بخش دیگری از بیانات خود، با ابراز تأسف شدید از مشاهده برخی صحنه‌های خلاف شرع در جامعه بیان کرد: نباید در مملکت، صحنه‌هایی را ببینیم که خلاف ارزش‌های اسلامی و اصول اولیه انقلاب باشد. جلوگیری از مفاسد و صحنه‌های ضد اسلام و خلاف شرع، مانند کنسرت‌ها، وظیفه نیروی انتظامی و سازمان‌های دیگر نظام اسلامی است.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی یادآور شد: اینجانب همان‌طوریکه از حضور مستمر نیروی انتظامی و نیروهای دیگر انقلاب برای حفظ ارزش‌های اسلام خرسند و خوشحال هستم، برای حضور بعضی از ارگان‌ها که از ارزش‌های انقلاب فاصله گرفته و صحنه‌های خلاف شرع را ترویج می‌کنند، نگران هستم.

وی در پایان این دیدار نهادهای مختلف را به همکاری با نیروی انتظامی فراخواند و افزود: باید قدردان و شاکر امنیتی که امروز در مملکت بحمدالله وجود دارد بوده و خدای بزرگ را بر این نعمت بزرگ قدردان باشیم.

این مرجع تقلید یادآور شد: کار شما برای آسایش و امنیت مردم عبادت است و همه ارگان‌ها هم باید برای ایجاد و حفظ امنیت با شما همکاری کنند.

در ابتدای این دیدار، سردار اشتری گزارشی از برنامه های این نیرو ارائه داد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :