فرمانده ناجا در دیدار با آیت الله نوری همدانی:
مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر مسئله ارتقای فضای دینی و معنوی در کشور داشته‌اند و توجه به این دغدغه از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی است.برخورد با ناهنجاری‌های جامعه، برخورد با اشرار، تامین امنیت مرزهای کشور، مبارزه با باندها و شبکه های مواد مخدر از جمله مسئولیت هایی است که در این زمینه شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده ایم.
کد خبر: ۴۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 13 June 2015
به گزارش تابناک قم، سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه پس از انتصاب مایل بودیم به خدمت مراجع عظام تقلید برسیم، اظهار کرد: دیدار با مراجع تقلید سبب فعالیت بهتر کارکنان نیروی انتظامی می‌شود.

وی افزود: در حد توان برای آگاه سازی خانواده ها برای استفاده از شبکه های مجازی، ماهواره و سایت ها اقدام می کنیم ، همچنین طبق مقررات شرعی و قانونی اقدامات لازم را نیز خواهیم داشت. 

فرمانده ناجا ابراز داشت: تدابیر رهبر معظم انقلاب در مورد ناجا تاکید بر ارتقای فضای دینی، معنوی و اسلامی در بین کارکنان دارد و همچنین اجرای ماموریت های نیروی انتظامی باید مایه ارتقای فضای دینی در جامعه باشد. 

وی گفت: باید بتوانیم با نحوه عملکرد خود دغدغه های مردم، متدینین و علما را برطرف کنیم تا فضای جامعه در شان جمهوری اسلامی، شهدا و تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی را شاهد باشیم. 

اشتری افزود: با جدیت از مرزها که مسوولیت حفاظت از آن بر عهده نیروی انتظامی است ، محافظت می کنیم و این در حالی است که در برخورد با باندها و شبکه های مواد مخدر و اشرار اقدامات شایسته ای صورت گرفته و شاهد آن شهدایی است که نیروی انتظامی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. 

وی تاکید کرد: باید پاسدار ارزش ها و آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب باشیم و وظیفه ما خدمت بی منت به مردم برای رسیدن به امنیت و آرامش هر چه بیشتر در جامعه است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :