آیت الله علوی گرگانی:
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که مسؤولان باید در ابتدا به دنبال اصلاح خود باشند، گفت: همدلی و همزبانی بین مردم ومسؤولان برای ایجاد پیشرفت و توسعه در کشور نیاز جامعه است.
کد خبر: ۴۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶ 14 June 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور که ظهر امروز برگزار شد، امنيت ايران را مديون حضور مأموران نيروي انتظامي در کشور دانست
 و اظهار داشت: هر کشوری از نظر درون‌ و برون‌مرزي بايد امنيتش را حفظ کند و حفظ امنيت درون‌مرزي به عهده مأموران نيروي انتظامي است.

وی با اشاره به اينکه امنيت داخل کشور به دست ماموران نيروي انتظامي تامين مي‌شود، افزود: دعا مي‌کنيم خداوند به شما توفيقات بسياري بدهد و اميدواريم ماموران نيروي انتظامي دلسوز کشور و مردم باشند.

آيت‌الله علوي‌ گرگاني تصريح کرد: همه افراد نتيجه خير و اعمال خود را مي‌بينند، از همين رو ماموران نيروي انتظامي بايد رضايت مردم را کسب کنند تا از پاداش اخروي بهره‌مند شوند.

ایشان با اشاره به اينکه همه انسان‌ها بايد داراي کمال و معرفت باشند، گفت: همه افراد در مقابل اعمال خود پاسخگو هستند، از همين رو بايد نسبت به اعمال خود مسئول باشند.

اين مرجع تقليد خاطر نشان کرد: مسئولان نخست بايد سعي کنند خود را اصلاح کنند تا مردم نيز با الگوگيري از رفتار آنها اصلاح شوند و از سوي ديگر براي توسعه و پيشرفت کشور بايد مسئولان و مردم همدل و همزبان باشند.

آيت‌الله علوي‌گرگاني با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان به نام خداوند است، وظيفه مردم و مسئولان در اين ماه چند برابر مي‌شود، نبايد اجازه دهيم حق فردي در اين ماه ضايع شود و از سوي ديگر نبايد نسبت به فردي بي‌تفاوت بود.

معظم له تاکيد کرد: ماموران نيروي انتظامي هميشه در حال خدمت به مردم بوده‌اند و امنيت امروز کشور مديون زحمات اين افراد است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :