استاندار قم بر تدوین و اجرایی شدن طرح جامع روشنایی در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 15 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش روز دوشنبه ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان قم، در جریان روند خدمت رسانی به مردم قرار گرفت و بر مدیریت واحد و دقیق علمی در مساله تولید و توزیع نیروی برق و طرح روشنایی قم تاکید.

استاندار قم با اشاره به افزایش دمای هوا و آغاز زود هنگام فصل گرما در قم، بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد و گفت: همه نهادهای دولتی و مردم قم باید با صرفه جویی، شرکت برق را در تامین برق و جلوگیری از قطع آن یاری کنند.

وی نقش آموزش را در کاهش مصرف بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: شرکت برق باید با همکاری صدا و سیمای مرکز قم و دیگر نهادهای فرهنگی نسبت به آموزش فرهنگ صحیح مصرف مردم را آگاه کند.

صالحی منش در بخش دیگری از سخنان خود مهاجرت به قم را از مشکلات استان برشمرد و با اشاره به تاثیر آن در مصرف انرژی افزود: همه مسوولان باید با در نظر داشتن سند آمایش استان از افزایش جمعیت مهاجر در استان قم جلوگیری نمایند.

استاندار قم بر استفاده از انرژی های پاک از جمله انرژی خورشید و نیروگاه های CHP در تولید برق قم تاکید کرد و خواستار اهتمام مسوولان شرکت برق به این مهم شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند قمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
استاندار محترم قم نمیخوان ی عکس العملی نشون بدن به مرگ نوجوانی که برق گرفتگی از بین بردش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :