رئیس اداره اوقاف کرج گفت: سهم استان البرز در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم ١٢ هزار نفر است که از این تعداد ٦هزار و پانصد نفر سهم شهرستان کرج است.
کد خبر: ۴۸۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 26 August 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمين حسين مهديان، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج با اشاره به اجرای طرح تربيت حافظان قرآن‌كريم، اظهارکرد: طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم عنوان طرحی است که بنابه منویات مقام معظم رهبری و از سوی سازمان اوقاف به صورت متوالی چندين سال است كه در سراسر کشور اجرا می‌شود.
اين مسئول ادامه داد: سهم استان البرز در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم ١٢هزار نفر است که از این تعداد ٦هزار و پانصد نفر سهم شهرستان کرج است و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد تا پایان سال افزایش داشته باشد.  
مهديان تاكيد كرد: به تمامی شرکت‌کنندگانی که بتوانند این طرح را با موفقیت پشت سر بگذارند از سوی دانشکده‌های علوم قرآنی مدارک علمی اعطا خواهد شد .
مهديان خاطر نشان كرد: قرآن‌ آموزان می‌توانند برای ثبت‌نام در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم به نزدیک‌ترین امامزاده محل سکونت خود مراجعه و ثبت‌نام کنند.
رئیس اوقاف کرج گفت: اگر بتوانیم حفظ قرآن در جامعه را توسعه دهیم و به صورت همگانی در بیاوریم بسیاری از مشکلات از بین خواهد رفت و بسیاری دیگراز مشکلات جامعه هرگز به وجود نمی‌آید.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی