شهردار قم:
شهردار قم فقدان دانش و بصيرت كافي نسبت به سنت و مذهب را از مشكلات اساسي جهان امروز دانست و گفت: ريشه تمامي افراطي گري ها در بي بصيرتي است.
کد خبر: ۴۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 16 June 2015
به گزارش تابناک قم، مرتضي سقائيان نژاد در ديدار با برخي از اعضاي كانون‌ مداحان در قم و اصفهان ضمن تاكيد بر رسالت خطير مداحان در زمانه حاضر تصريح كرد: مداحان بايد راويان حقيقي سيره اهل بيت باشند.

وي در ادامه وضعيت امروزين جهان را بسيار حساس دانست و اظهار داشت: در زمينه شعر آئيني بايد حواسمان جمع باشد تا باعث دامن زدن به منويات افراطي ها و استعمار گران نشويم.

شهردار قم آگاهي بخشي به جوانان را از ديگر وظايف اصلي شعراي آئيني و مداحان عنوان كرد و افزود: اين مهم مسئله‌اي است كه همواره از دغدغه هاي اصلي مقام معظم رهبري بوده است و ايشان همواره بر آن تاكيد فراوان داشته‌اند.

سقائيان نژاد كم سوادي و نداشتن بصيرت لازم را بزرگترين خطر در زمينه مداحي اهل بيت دانست و خاطر نشان كرد: فقدان بصيرت كافي در اين زمينه خطرات جدي براي جوامع اسلامي در پي دارد .

وي در ادامه با اشاره به اهميت ويژه بحث فرهنگ در مديريت شهري ابراز داشت: خوشبختانه قم شهري فرهنگي است و در اين زمينه در سطح كشور الگو مي باشد اما تفاوت سليقه ها در اين زمينه زياد است كه در سايه ولايت فقيه تمامي آن ها به وحدت مي رسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :