نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با اشاره به توان ورزش کونگ فو در همدان گفت: باید برای پیشرفت این رشته ورزشی در همدان اعضای مجمع متحد شوند.
کد خبر: ۴۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 17 June 2015
نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با اشاره به توان ورزش کونگ فو در همدان گفت: باید برای پیشرفت این رشته ورزشی در همدان اعضای مجمع متحد شوند.

به گزارش مهر، محمدباقرزاده در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت کونگ فو استان همدان با بیان اینکه مجمع انتخاباتی همدان توانمندی بالایی دارد، اظهار داشت: حضور هشت کاندیدا در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ فو استان همدان باعث شده بود تا این مجمع با جذابیت دنبال شود که این شرایط در کمتر استانی دیده می شود.

وی افزود: همدان باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده و شرایط را برای پیشرفت ورزش کونگ فو در سطح استان فراهم کند و همه اعضای مجمع باید در یک مسیر برای پیشرفت این رشته ورزشی تلاش کنند.

نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با بیان اینکه در مسیر پیشرفت ورزش کونگ فو باید همه استان ها تلاش کنند، گفت: اتحاد و همدلی در بین هیئت های استانی در نهایت منجر به پیشرفت این ورزش در کشور خواهد شد.

باقرزاده عنوان کرد: رشته کونگ فو و هنرهای رزمی دارای سبک های بسیار متفاوتی است و شرایط برای مدال آوری آن نسبت به سایر رشته ها بسیار مهیاتر است.

وی درباره تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی بیان کرد: براساس آمارگیری سال ۹۳ بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار دارای بیمه ورزشی و سازمان یافته ورزشی شناسایی شدند.

نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای یادآور شد: در کشور ایران علاقه مندان به رشته های رزمی زیاد هستند و امسال باید تلاش کنیم ورزشکاران خود را افزایش دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :