مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تعطیلی یک مرکز معاینه فنی خودرو در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 03 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه،مهندس بهمن خسروانی ضمن تأیید مطلب فوق افزود : باتوجه به اطلاع یابی تصویری از طریق سامانه ونظارت های بعمل آمده از عملکرد مراکز معاینه  فنی خودروهای سنگین دراستان و مشاهده برخی از اقدامات نامطلوب،یکی از مراکز معاینه فنی بمدت معین تعطیل شد. 

خسروانی گفت: روند نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی با اخطار و تذکر شفاهی و کتبی همراه بوده و درصورت سهل انگاری یا تمرد مراکز،برابر قوانین و مقررات برخورد می گردد.

وی ضمن تأکید براهمیت نقش مراکز معاینه فنی خودروها به ویژه خودروهای سنگین در بروز حوادث محتمل جاده ای اظهار داشت: نظارت دقیق و مستمر کارشناسانه بر عملکرد این مراکز از اهمیت خاصی برخوردار است و مراکز  می بایستی در تست ظاهری  و  فنی خودروها نهایت دقت را اعمال نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: درحال حاضر تعداد 5 مرکز معاینه فنی در استان مشغول فعالیت می باشند که با تعطیلی موقت یکی از مراکز به 4 مرکز تقلیل یافته و بدیهی 
است درصورت رعایت موارد مورد تذکر و تعهد،مرکز خاطی مجدداً می تواند فعالیت خود را آغاز نماید.

مهندس خسروانی در خاتمه عنوان کرد: همشهریان محترم درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مراکز معاینه فنی می توانند از طریق مراجعه حضوری به این اداره کل و یا ارسال پیام به سامانه 3000164455 ما را در ارائه خدمات مطلوب تر و نظارت بهتر یاری فرمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :