معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: 70 مرکز جهاد کشاورزی داریم که اگر به ازای هر مرکز پنج صندوق راه‌اندازی شود 350 صندوق خرد زنان روستایی ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 02 October 2017
به گزارش تابناک : محمدحسین فلاح در نشست توجیهی آموزشی تاسیس صندوق‌های اعتبارات خرد محلی زنان روستایی که در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه باید بپذیریم در کشور ما آنچنان که باید و شاید به منابع انسانی پرداخته نمی‌شود و به عنوان منبع اصیل به آن توجه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باید نگاه به منابع انسانی را طوری تغییر دهیم که کار و اشتغال از آن حاصل شود، ادامه داد: سه هزار روستا در مازندران وجود دارد که به عنوان نمونه اگر برای 10 درصد آنها صندوق خرد زنان ایجاد شود شاهد راه‌اندازی 300 صندوق خرد زنان روستایی خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی مازندران افزود: 70 مرکز جهاد کشاورزی داریم که اگر به ازای هر مرکز پنج صندوق راه‌اندازی شود 350 صندوق خرد زنان روستایی ایجاد خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: از سال 92 تاکنون در سازمان جهاد کشاورزی مازندران مشارکت بانوان در توسعه مدیریتی افزایش پیدا کرده است که این نگاه باید تقویت شود.

فلاح با بیان اینکه در روستاها ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که باید بارورتر شود، افزود: در روستاها نباید تنها به تولید فکر کنیم بلکه باید به عرضه پس از تولید نیز اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: تولید تنها 35 درصد از فرایند است و مابقی باید برای بازاریابی آن تدابیری اندیشیده شود و تولید باید همراه سودآوری باشد.






منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :