کد خبر: ۵۰۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 08 October 2017
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت:قرار است 17 مهرماه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان معرفی شود.

مجتبی میرحسینی اظهار کرد: بزرگ‌ترین رقابت بین المللی ـ تخصصی صنعت پزشکی کشور عمان،  17 تا 19 مهرماه 96 با عناوین اصلی زیرساخت‌های پزشکی و بیمارستانی، مراقبت‌های پزشکی، دارو و گردشگری سلامت در شهر مسقط، میزبان کشورهای منطقه و جهان خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه که برای چهارمین سال متوالی برپا می‌شود علاوه بر معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی پزشکی، توسعه فعالیت‌های برون‌مرزی و استفاده هدفمند از فرصت های پیشرو برای توسعه گردشگری استان نیز در برنامه گروه اعزامی می باشد.

این مسئول ادامه داد: ارائه بسته های معرفی استان در حوزه گردشگری سلامت و سایر ظرفیت های گردشگری استان به کشورهای مختلف نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی یادآور شد: جشنواره، نمایشگاه و همایش‌های مختلف درباره صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از پردرآمد‌ترین منابع ارزی برای کشورها نقش بسیاری موثری در جذب گردشگر دارد.

میرحسینی بیان کرد: با زدوده شدن زنگار ناامنی از چهره سیستان و بلوچستان که نتیجه تبلیغات هدفمند و تلاش دستگاههای اجرایی، بخش خصوصی و همه مردم مهمانواز سیستان و بلوچستان است این استان در فهرست مقاصد سفر گردشگران خارجی قرار گرفته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطر نشان کرد: با افزایش ورود مسافران و انتشار تجارب سفرشان در فضاهای مجازی، رسانه‌های صاحب نام جهان نیز گزارش‌هایی را به معرفی سیستان و بلوچستان به عنوان مقصدی دیدنی، جدید، منحصربه‌فرد و ناشناخته اختصاص می‌دهند و در نتیجه همه اینها، استان سیستان و بلوچستان در مسیر رونق و توسعه قرار خواهد گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :