کد خبر: ۵۱۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 25 October 2017
مسئول مسکن، اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی گچساران گفت: 35 قطعه زمین در مناطق شهری و روستایی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی برای ساخت منزل مسکونی برای خانوارهای 2 معلولی و بیشتر در این شهرستان اختصاص یافته است.
افشین بدخشان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 24قطعه زمین 180 متر مربعی برای ساخت واحدهای مسکونی 2 طبقه برای 48 خانوار دارای 2 معلول یا بیشتر و 11 قطعه زمین برای11 خانوار 2 معلول و بیشتر تامین شده است.
وی بیان کرد: برای هر یک از خانوارهای شهری 2 معلولی 320 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض جهت ساخت خانه در نظر گرفته شده است که برای دریافت به بانک های عامل معرفی شده اند.
بدخشان همچنین از اختصاص تسهیلات بلاعوض 180 میلیون ریالی بلاعوض و 150 میلیون ریالی چهار درصد برای ساخت واحدهای مسکونی خانوارهای روستایی دارای 2 معلول خبر داد.
وی بر نقش مشارکت‌های مردمی و خیران در یاری رساندن و خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تأکید کرد و گفت: اعتبارات این اداره با توجه به گستردگی وظایف بهزیستی و تعداد مددجویان جوابگو نیست.
وی خدمات فیزیوتراپی، پرستاری و بیمه درمانی را از برنامه‌های حمایتی برای توانمندسازی معلولان جسمی حرکتی این نهاد در سال جاری ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :