فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری فردی با ۴۰۰ میلیون ریال اقلام سرقتی توسط مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 29 October 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمجتبی اشرفی افزود: سارق دستگیرشده بدون شناسایی و اطمینان از هویت واقعی فردی ناشناس با وی وارد معامله شده و تجهیزات بتن‌ریزی و قالب‌بندی یک ساختمان را به مبلغی بسیار کمتر از قیمت واقعی از وی خریداری کرده و شبانه با سه دستگاه نیسان، این اقلام را از ساختمان در حال ساختی در شاهرود منتقل کرده است.

وی با اشاره به اعلام سرقت مالک حقیقی این ساختمان گفت: روز بعد مالک ساختمان با حضور در محل متوجه سرقت لوازم مربوطه شده و ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و پس از بررسی‌های تکمیلی، در نهایت سارق توسط مأموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ بسیج شناسایی، دستگیر و اقلام مسروقه نیز در انبار وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به بازجویی‌های انجام‌شده از متهم گفت: وی با فردی که خود را مالک ساختمان و اموال مسروقه اعلام کرده است، وارد معامله شده و در نهایت بدون هیچ تحقیق و احراز هویتی فروشنده با توجه به قیمت بسیار پایین پیشنهادی فرد کلاهبردار اقلام را به قیمت ۵۰ میلیون ریال خریداری کرده و از محل انتقال می‌دهد که در نهایت پرونده در خصوص متهم تشکیل و نامبرده برای رسیدگی به بزه انتسابی به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها: سارق ، پلیس آگاهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :