شهردار منطقه 8 مشهد گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، با حضور تمامی گروهای ورزش همگانی شهر مشهد، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در کوهسنگی مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 29 October 2017
به گزارش تابناک : سید ابراهیم علیزاده بیان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ ورزش همگانی در راستای ارتقای سطح سلامت روح و جسم و گسترش فرهنگ شهروند سلامت و شاد از اهداف برگزاری این همایش است.
وی افزود: گستردگی روزافزون جامعه شهری و تمرکز بیشتر جمعیت در شهرها نیاز به تحرک بیشتر را برای سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها می‌طلبد، ورزش امروزه در جوامع مختلف به عنوان یکی از نیازهای جسمی و روحی مطرح است به ویژه ورزش همگانی که موجب افزایش امید به زندگی از طریق ارتقای سلامت افراد جامعه می‌شود لذا باید به عنوان الگویی در راستای روند افزایش نشاط و شادابی اجتماع شهری نهادینه شود.
صالح نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد ضمن تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در زمینه ورزش همگانی هدف از برگزاری همایش را افزایش نشاط عمومی، توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی و تشویق مردم به تحرک و ورزش دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم همایش پیاده‌روی را بیشتر برگزار کنیم تا مردم به ضرورت ورزش و لزوم تداوم آن پی ببرند، زیرا ورزش سبب نشاط و سلامتی می‌شود.
شایان ذکر است؛ همایش بزرگ ورزش همگانی مشهد در هفته گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و با مشارکت هیات ورزش همگانی مشهد و شورای اجتماعی محلات منطقه 8 روز پنج‌شنبه 4 آبان ماه جاری در محل بوستان بزرگ کوهسنگی برگزار شد.






منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :