شاهرخی بیان کرد: استان همدان سرمایه های اجتماعی بالایی دارد که می توان زمینه حضور آنها در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کرد.
کد خبر: ۵۱۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 30 October 2017
معاون سیاسی، امنیتی و احتماعی جدید استاندار همدان، حمایت جدی از احزاب دارای مجوز، ایجاد فضای باز و نشاط سیاسی در استان را اولویت های خود در این سمت اعلام کرد.

به گزاش ایرنا؛ سیدسعید شاهرخی تاکید کرد: در همین چارچوب توجه و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد از دیگر اهداف و اولویت های وی در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان است.

وی با بیان اینکه طبق شناختی که از همدان دارم این استان ظرفیت های بالایی در حوزه سرمایه های اجتماعی دارد، افزود: توجه به سرمایه های اجتماعی از جمله رویکرد های محوری دولت تدبیر و امید است و این مهم در استان همدان به صورت جدی دنبال می شود.

شاهرخی بیان کرد: استان همدان سرمایه های اجتماعی بالایی دارد که می توان زمینه حضور آنها در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کرد.

معاون استاندار همدان یکی از اولویت های خود را ایجاد ارتباط مستقیم و دو سویه بین مردم و مسئولان با هدف رفع مشکلات و دغدعه های مردم برشمرد.

شاهرخی با تاکید بر ضرورت توجه به جوانان، گفت: نیروی انسانی جوان، ظرفیت بزرگی است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، با حکم وزیر کشور و بنا به درخواست استاندار همدان، سیدسعید شاهرخی یکشنبه شب به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان منصوب شد.

فعالیت در فرمانداری شهرستان نهاوند، معاون سیاسی و امنیتی استانداری های لرستان و قزوین از جمله سوابق شاهرخی اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :