جانشین پلیس آگاهی ناجا با تأکید بر لزوم کامل بودن مدارک زوار گفت: افرادی که فاقد ویزا و گذرنامه باشند از مرزها بازگردانده می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 30 October 2017
به گزارش تابناک یزد، مسعود منفرد ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: همه عوامل پلیس در خدمت زوار هستند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی افزود:تردد در مرز ها روان و خوب است و از مردم و زوار تقاضا می شود مدارک کامل پاسپورت و ویزا برای خروج از کشور را به همراه داشته باشند.

سرتیپ منفرد گفت: متاسفانه برخی از زوار در پایانه دچار مشکل شدند و مدارک کافی را به همراه نداشتند و پلیس مجبور است برای راحتی زوار این افراد را باز گرداند.

وی در ادامه با تاکید بر کامل بودن مدارک زائران بیان داشت: مدارک زوار برای خروج از کشور باید کامل باشد و اگر افراد فاقد مدارک کامل باشند ناچار می شویم این عزیزان را از مرز باز گردانیم.

سرتیپ منفرد تاکید کرد: از طریق رسانه ها تذکرات لازم داده شده اما متاسفانه برخی از افراد به این مهم توجه نکرده اند که در ورود به مرز عراق و خروج از مرز کشور دچار مشکل می شوند.

وی تصریح کرد: لازم نیست زائران مدارک اضافی و مستنداتی که مخصوص کشورمان است را به همراه داشته باشند و از بردن مدارک اضافی پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :