مدیر کمیته امداد شهرستان بهمئی:
یکی از اقدامات این دستگاه خدمت رسان در حمایت از نیازمندان، پرداخت کمک معیشت به محرومین است و افرادی که به علت نداشتن توانایی اقتصادی لازم برای اداره زندگی دچار مشکل هستند از طرف کمیته امداد مورد حمایت قرار می گیرند.
کد خبر: ۵۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 23 June 2015

مدیر کمیته امداد شهرستان بهمئی از پرداخت بیش از6 میلیاردو 517 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان بهمئی در سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ،محمدمحمدی افزود : کمیته امداد نهادی است که درراستای حمایت از قشر محروم و نیازمند تاسیس شده و بعد از انقلاب خدمات ارزشمند و مفیدی به اقشار محروم جامعه ارائه داده است .

وی با اشاره به روند کاری کمیته امداد در حمایت از اقشار نیازمند جامعه بیان کرد: یکی از اقدامات این دستگاه خدمت رسان در حمایت از نیازمندان، پرداخت کمک معیشت به محرومین است و افرادی که به علت نداشتن توانایی اقتصادی لازم برای اداره زندگی دچار مشکل هستند از طرف کمیته امداد مورد حمایت قرار می گیرند.


محمدی ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 45خانوار مددجو زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستنوی با اشاره به اینکه خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد بهمئی شامل افراد مختلفی هستند، افزود: برخی از مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و بنا به دلایلی از قبیل فقدان سرپرست، از کارافتادگی سرپرست، معلولیت سرپرست و بیماری سرپرست و بر حسب نوع نیازمندی، زیر پوشش کمیته امداد قراردارند.

به گفته ی محمدی کمیته امداد با توجه به وظایف دینی و اسلامی خود علاوه بر خدمات فوق در راستای کمک به سالخوردگان نیز اقدامات مهمی انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :