جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از ارائه خدمات رایگان پزشکی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: هشت مرکز درمانی در اقصی نقاط استان و به خصوص در مسیرها و شهرستان‌های منتهی به مهران در استان و همچنین پایانه مرزی ایجاد شده است
کد خبر: ۵۱۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 04 November 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ جمال شاکرمی از ارائه خدمات پزشکی رایگان به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد و اظهار کرد: برای این منظور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمام ظرفیت‌های خود را در حوزه بهداشت و درمان زوار به کار گرفته است .

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: در این راستا تعداد هشت مرکز درمانی در اقصی نقاط استان و به خصوص در مسیرها و شهرستان‌های منتهی به مهران در استان و همچنین پایانه مرزی ایجاد شده است .

شاکرمی اضافه کرد: با توجه به حجم جمعیتی زائران در مرز مهران بیشترین تمرکز کاری بهداشت و درمان سپاه در مرز مهران بوده و از مجموع تعداد مراکز ایجاد شده تعداد سه مرکز درمانی از جمله بیمارستان صحرایی در مرز مستقر هستند .

وی با بیان اینکه تمامی خدمات در این مراکز درمانی برای زائران اربعین به صورت رایگان خواهد بود، تصریح کرد: در این بیمارستان بخش‌هایی چون پزشک عمومی، کودکان، قلب و عروق، زنان و زایمان، دندان پزشکی، آزمایشگاه، تزریقات زنان و مردان و سرم تراپی و همچنین جراحی‌های محدود تعبیه شده است .

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ابراز کرد: شاکرمی به تعداد مراکز درمانی سپاه در سال های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد مراکز درمانی سپاه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :