رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک مشهد از افزایش 20 درصدی رهن و اجاره در مشهد خبر داد و گفت: متاسفانه به دلیل رکود در بازار مسکن از ابتدای امسال شاهدیم که روزانه حدود سه پروانه بنگاه مشاور املاک به دلیل این رکود ابطال می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 23 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی صادق عابدزاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تعطیلی فصل مدارس و رونق در بازار رهن و اجاره مسکن اظهار کرد: بازار مسکن اصولا همیشه در فصل تابستان نسبت به سایر فصول سال رونق می‌گرفته که البته باید گفت بازار رهن و اجاره در اوایل تابستان و بازار خرید و فروش در اواخر تابستان رونق می‌گیرد.

وی افزود: البته با توجه به اینکه ابتدای تابستان مقارن با ماه مبارک رمضان شده، پیش‌بینی می‌شد که میزان مراجعه در بازار رهن و اجاره کمتر باشد اما خوشبختانه رکودی هم در این بازار مشاهده نمی‌شود.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک مشهد گفت: بعد از ماه مبارک رمضان به طور حتم بازار رهن و اجاره رونق بیشتری می‌گیرد چرا که عمده نقل و انتقالات موکول به بعد از ماه مبارک شده است.

عابدزاده با بیان اینکه حدود دو سال بوده که رکود سنگینی بر فضای بازار مسکن وارد شده، ادامه داد: در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خرید و فروش کاهش داشته اما در بازار رهن و اجاره تا حدودی نسبت به سال گذشته شاهد افزایش و رونق در معاملات بوده‌ایم.

وی از افزایش 20 درصدی رهن و اجاره مسکن در مشهد خبر داد و افزود: میزان رهن و اجاره مسکن در قیاس با سال گذشته 15 تا 20 درصد افزایش داشته که این متغیر بنا بر توافق میان مستاجر و مالک است.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک مشهد تصریح کرد: متاسفانه به دلیل رکود در بازار مسکن از ابتدای امسال شاهدیم که روزانه حدود سه پروانه بنگاه مشاور املاک به دلیل این رکود ابطال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :