مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از آغاز طرح تشدید برخورد با رانندگان خودروهای فاقد معاینه فنی درپایتخت خبر داد و به رانندگان هشدار داد که پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۵۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 24 June 2015
ولی آذروش با اشاره به سخنان رییس پلیس راهور استان تهران در خصوص تشدید 10 برابری کنترل معاینه فنی خودرو افزود: در سه ماهه ابتدای سال از سه میلیون خودرو مشمول معاینه فنی تنها 140هزار دستگاه خودرو به مراکز مراجعه کرده است. 

وی افزود: 70 درصد از ظرفیت مراکز خالی است و بدون تردید ادامه این روند و عدم توزیع مناسب در مراجعات موجب ازدحام و ایجاد صف در مراکز در ماه های باقیمانده خواهد شد. 

آذروش تصریح کرد: 14 مرکز مکانیزه معاینه فنی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران با ظرفیت روزانه شش هزار دستگاه خودرو آماده خدمات کیفی هستند. 

وی افزود: با این امکانات و زیرساخت های ایجاد شده توسط شهرداری تهران در صورت سلامت خودرو شهروندان با صرف زمان کمتر از 15 دقیقه می توانند نسبت به معاینه فنی خودرو خود اقدام کنند. 

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تاکید کرد: به شهروندان توصیه می شود برای دریافت خدمات مطلوب تر درهمین زمان خلوتی درجهت کنترل و انجام معاینه فنی خودرو خود به یکی از مراکز معاینه فنی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران مراجعه کنند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :