کد خبر: ۵۳۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 27 November 2017
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: امام حسن عسکری(ع) برای ترویج و گسترش شریعت اسلام حقیقی تلاش های بسیار زیادی کردند.

حجت الاسلام مهرالله محمود زاده روز دوشنبه درحاشیه مراسم بزرگداشت شهادت امام حسن عسکری (ع) که در مسجد آل رسول(ص) ایرانشهر برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) با بهره گیری از آموزه های والای اسلامی هدایت جامعه اسلامی را برعهده گرفت و با فرقه ها و اندیشه های انحرافی به مبارزه برخاست.
وی ادامه داد: در مدت کوتاه عمر پر خیر و برکتشان گام های مهم و تاثیر گذاری برای نشر و ترویج اسلام ناب برداشتند.
وی بیان کرد: امام حسن عسکری(ع) به عنوان آموزگار مکتب انتظار، مسلمانان و پیروان خود را برای دوره غیبت امام عصر(عج) آماده ساختند و به آنان درس صبر و شکیبایی آموختند تا ضمن حفظ ایمان و تقوای خویش، مسیر سعادت حقیقی را گم نکنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: روشنگری های امام یازدهم(ع) سبب شد تا حکومت عباسی از هیچ تلاشی برای ایجاد فشار بر ایشان دریغ نکند و سرانجام معتمد عباسی تصمیم به شهادت ایشان گرفت.
به گزارش ایرنا در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مدیحه سرایی ونوحه خوانی پرداختند و در غم شهادت امام حسن عسکری(ع) اشک ماتم ریختند.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :