مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز:
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: وزارت کشور با ارسال نامه‌ای از مدیرکل هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، ضمن تائید احداث نیروگاه زباله‌سوز در تبریز مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 21 December 2017
به گزارش تابناک تبریز از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، علیرضا اصغری اظهار داشت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور پس از بررسی طرح پیشنهادی شرکت فرانسوی سرمایه‌گذار و طرف مشارکت کننده با شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت کنترل خروجی تاسیسات زباله سوز و رعایت استانداردهای زیست محیطی مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادر کرد. 

وی افزود: مواردی که از سوی سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور مدنظر بود تماماً با حساسیت کامل از سوی این سازمان در متن قرارداد لحاظ گردیده و امید است با همکاری شورای اسلامی شهر تبریز و جدیت شهرداری تبریز هرچه سریع‌تر شاهد عقد قرارداد و کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم زیست محیطی در شهر اولین‌های ایران باشیم.

اصغری در پایان با تقدیر از حمایت‌ها و همراهی‌های مسوولان، لازمه پیشرفت این پروژه عظیم محیط زیستی را حمایت مدیران ارشد استان، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز  و شهردار تبریز و مدیران ارشد شهرداری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :