وی ، با تاکید بر رایگان بودن شرکت در طرح یادشده گفت : فعالان حرفه ای بخش گردشگری و نیروهای سازمان های مرتبط با فعالیت این حوزه از جمله پلیس انتظامی، بخشداران ،دهیاران روستاهای هدف گردشگری و نیز عوامل مستقر در پایانه های مرزی در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲ 16 February 2015
' حمید رضا آذرپور ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فعالان گردشگری به نوعی میزبانان اصلی گردشگران محسوب می شوند و از همین روی آموزش و ارتقای کیفیت خدمات گردشگری در اولویت برنامه های این اداره کل قرار گرفته است.

وی ،اضافه کرد : طرح یادشده در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات در حوزه گردشگری و توانمندسازی عوامل مرتبط با این بخش ، همزمان با سراسر کشور از 28 بهمن ماه تا 16 اسفند ماه در گیلان برگزار می شود.

وی ، با تاکید بر رایگان بودن شرکت در طرح یادشده گفت : فعالان حرفه ای بخش گردشگری و نیروهای سازمان های مرتبط با فعالیت این حوزه از جمله پلیس انتظامی، بخشداران ،دهیاران روستاهای هدف گردشگری و نیز عوامل مستقر در پایانه های مرزی در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

آذرپور افزود : نخستین دوره طرح یادشده با عنوان بازآموزی هتلداری 28 و 29 بهمن برای هتل های سه تا پنج ستاره در هتل کادوس رشت برگزار می شود.

وی ، یکی از مهمترین اهداف برگزاری دوره را آموزش نحوه ارتباط و رفتار با مشتری ، آشنایی با قوانین و حقوق گردشگری و فروش خدمات مناسب گردشگری عنوان کرد.

وی ، اضافه کرد : این طرح بر اساس ماموریتهای ذاتی ، سیاستگذاری ، هدایت و حمایت اصول و راهبردهای دولت و تدبیر امید از سوی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در 12 عنوان آموزشی تدوین شده است.

مجری برگزاری طرح توانمند سازی فعالان گردشگری در گیلان موسسه گردشگران پایدار است که با نظارت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان به صورت رایگان برگزار می شود.

استان گیلان با 220 راهنمای رسمی گردشگری دارای 74 هتل ، 21 هتل آپارتمان ، 66 مجتمع گردشگری ، 47 میهمانپذیر ، 786 منزل استیجاری ، 202 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 56 دفتر خدمات مسافرتی است .

گیلان در نوروز 93 میزبان شش میلیون 394 هزار و 421 گردشگر بود که یک هزارو 376 نفر آنها خارجی بوده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :