جهادگران بسیجی جنوب کشور در قالب تیم‌های جهادی در روستاهای محروم خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان را در دستور کار خویش قرار داده و ۱۵۰ کانکس از طریق بسیجیان میناب در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه طی روزهای آینده توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۴۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 25 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از  فارس، گروه جهادی سپاه ناحیه قشم مزین به‌نام شهید غلام‌شاه ذاکری به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شده‌اند که ۱۸ جهادگر بسیجی طی ۲ هفته به ساکنان این مناطق در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند.

این جهادگران بسیجی در قالب تیم‌های جهادی در مناطق مختلف دالاهو و روستاهای محروم و دورافتاده خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان را در دستور کار خویش قرار داده‌اند.

کمک‌های نقدی و غیرنقدی طی هفته‌های اخیر شامل البسه زمستانی، مواد غذایی، مواد دارویی و... توسط بسیجیان جنوب کشور جمع‌آوری شده و توزیع آن در بین زلزله‌زدگان استان کرمانشاه انجام گرفته است.

ده‌ها گروه جهادی دیگر نیز از نقاط مختلف جنوب کشور با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، برای حضور در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه آمادگی خویش را اعلام کرده‌اند تا پس از ساماندهی برای ارائه خدمات مختلف به این مناطق سفر کنند.

حدود ۱۵۰ کانکس از طریق بسیجیان میناب در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه طی روزهای آینده توزیع می‌شود و مساعدت لازم برای بازسازی منازل و واحدهای مسکونی ساکنان این مناطق نیز صورت می‌پذیرد.

انجام اقداماتی همچون سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، توزیع شیرخشک، ویزیت رایگان، توزیع دارو توسط تیم پزشکی، برگزاری برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و مذهبی، بسته‌بندی و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته آموزشی و نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان متوسطه و ابتدایی، توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه مادران و کودکان، ساماندهی و تفکیک انبار نگه‌داری اقلام و تجهیزات اهدایی مردم، ارائه پتو و مواد غذایی و نصب کانکس توسط بسیجیان از دیگر خدمات ارائه شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :