مدیرکل تعاون و کار اردبیل مطرح کرد؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در قالب طرح اشتغال فراگیر اشتغال سه هزار اردبیلی در آستانه تحقق است.
کد خبر: ۵۴۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ 29 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: امسال ۴۱۴ طرح جهت استفاده از تسهیلات طرح اشتغال فراگیر از سوی ادارات به دبیرخانه طرح ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲۳۲ طرح مصوب شده، ۷۲ طرح رد شده و ۱۱۰ مورد در دست بررسی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: بیشترین طرح مصوب با ۱۰۲ مورد مربوط به جهاد کشاورزی است و در ادامه ۷۷ طرح در حوزه صنعت و معدن و ۴۰ مورد در حوزه گردشگری و کشاورزی است.

رحیمی ادامه داد: مابقی طرح ها از ادارات حمل و نقل، ارشاد اسلامی، فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان و سایر ادارات ارسال شده است.

وی میزان تسهیلات ارسال شده از سوی ادارات را ۲۷۵ میلیارد تومان عنوان و تاکید کرد: در مجموع ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان میزان اشتغال طرح ها را سه هزار و ۸۴ نفر برشمرد و متذکر شد: بیشترین پیشنهادات ابتدا از شهرستان اردبیل سپس گرمی، نمین و خلخال واصل شده است.

رحیمی خواستار همکاری بانک ها برای پرداخت این تسهیلات شد و در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی ادامه داد: ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی نیز برای استان در نظر گرفته شده که جهت پرداخت نیازمند همکاری بانک ها هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :