در حالی که تنها هشت روز از فصل تابستان سپری شده، شهرستان ورامین همچنان دمای بالای ۴۰ درجه را تجربه کرده و به عنوان گرمترین نقطه استان تهران نام گرفته است.
کد خبر: ۵۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 29 June 2015
از روزهای ابتدایی فصل تابستان، بیشتر شهرستان های استان تهران هوای گرمی را تجربه می کنند و این امر نشان دهنده تابستانی گرم و داغ برای مردم این استان است.

شهرستان ورامین در روز نخست فصل تابستان امسال با دمای ۴۰ درجه ای به عنوان گرمترین نقطه استان تهران لقب گرفت و همچنان نیز این شهرستان با دمای بالای ۴۰ درجه، گرم ترین نقطه استان محسوب می شود.

در حالی که تنها هشت روز از فصل تابستان سپری شده شهرستان ورامین دمای بالای ۴۰ درجه را تجربه می کند به طوری که دمای هوا در این شهرستان به ۴۱ درجه سانتی گراد می رسد.

افزایش گرمای هوا در پاکستان

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان تهران پس از شهرستان ورامین، فرودگاه امام با ۴۰ درجه و تهران و شهریار با ۳۹ درجه گرمترین نقاط استان تهران محسوب می شوند.

در طرف مقابل فیروزکوه با ۲۳ درجه و آبعلی با ۲۸ درجه سانتی گراد به عنوان خنک ترین مناطق استان تهران در هشتمین روز از فصل تابستان لقب گرفته اند.

مسئولان آبفای استان تهران نیز با توجه به گرمای هوا و افزایش میزان مصرف آب بر صرفه جویی در مصرف این ماده حیاتی تأکید کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
آخه مامردم ورامین چه گناهی کردیم توکویرورامین گیرکردیم.خدایاشکرت ورامین که هیچ امکاناتی نداره حداقل یه آب وهوای خوب بهش میدادی.سمت راست استان کویری سمنان سمت پایین استان کویری قم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :