در بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مصوبه تملک دپو پارکینگ مترو قم به تصویب اعضاء رسید.
کد خبر: ۵۴۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۹ 02 January 2018

به گزارش تابناک قم، بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم عصر امروز به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سقائیان‌نژاد شهردار قم، معاونان شهردار و کلیه اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

در نخستین لایحه مطرح‌شده در صحن علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، اخذ مجوز اعمال ماده 9 نحوه خرید و تملک در اراضی و املاک واقع در طرح‌های دولتی طرح تملک دپو پارکینگ مترو موردبررسی قرار گرفت.

درباره این لایحه حسن بختیاری اظهار داشت: به علت آن‌که بخشی از این زمین‌ها موجب کانون ریز گردوغبار شده است، به هر اندازه میزان تملک خود را افزایش دهیم، ضرر نخواهد داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم، افزود:در اثر تملک آن می‌توان بخشی را به دپو و بخش دیگری را به کمربند سبز شهری تبدیل کرد.

پس از تبادل‌نظر اعضای شورا و معاونان شهرداری قم این لایحه بارأی اکثریت شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

دومین لایحه شهرداری قم درباره توافقنامه شخص حقیقی به صحن علنی شورا آمد و راهکارهای قانونی این طرح بررسی شد.

حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر درباره این لایحه ابراز کرد: بر اساس قانون زمینی که بالای 500 متر بوده و سند شش‌دانگ دارد برای تفکیک باید به شهرداری‌ها مراجعه کنند.

این لایحه نیز در پایان نیز به تصویب اکثریت شورای اسلامی شهر قم رسید تا بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با طرح دو مصوبه به کار خود پایان دهد.

پس از بررسی این دولایحه جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم پذیرای محسن بهشتی معاون عمرانی استانداری قم برای ارائه گزارش از آخرین وضعیت طرح قطار پرسرعت تهران،قم، اصفهان بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :