کد خبر: ۵۴۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 04 January 2018

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در دیدار با خانواده معظم شهید سردار قنبر ابراهیمی اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌ عظیم معنوی برای نسل‌های امروزی هستند که باید در هر فرصتی به دنبال تکریم این عزیزان با حفظ نهایت کرامت‌شان بود چرا که حاکمیت امنیت و اقتدار بی‌مثال در منطقه که امروزه دلیل اصلی هراس دشمنان از جمهوری اسلامی ایران می‌باشد در سایه فداکاری و ایثار این عزیزان رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه مدافعان حریم و حرم نیز پا جا پای رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب می‌گذارند، افزود: این عزیزان درواقع حاملان پیام دین مبین اسلام و فرهنگ ناب مهدویت هستند که دست کم به اندازه شهدای انقلاب از عزت و جایگاه والا برخوردار می‌باشند.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبر و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا را قابل تقدیر و ستودنی دانست و افزود: مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان باید در اسرع وقت رسیدگی و به بهترین شکل ممکن برطرف شود چرا که این امر وظیفه اصلی همگان است.

بابازاده گفت: رزمندگان انقاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ گونه چشم داشتی انقلابی عظیم آفریدند که امروزه همین انقلاب الگوی نابی برای همگان شده و استکبار جهانی در هر آن به دنبال سست کردن پایه‌ها و الگوی ارزشمند این رویداد عظیم تاریخی است.

وی دین اسلام را کامل‌ترین دین جهان اسلامی معرفی کرد و گفت: دین اسلام جامع‌ترین دین در جهان اسلامی است چرا که پایگاه این دین مساجد و الگوی این دین قیام ناب امام حسین(ع) است که با بهره‌گیری از قیام عاشورا رقم خورده ‌و اوج‌گیری این دین در ایام مذهبی و عزاداری ماه محرم و صفر می‌باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی شهدا و رزمندگانی همچون قنبر ابراهیمی‌ها کم نبودند، اظهار کرد: رزمندگان انقلاب اسلامی با در دست داشتن سلاح محکم و مقتدری همچون قرآن کریم که کتاب مقدس دین اسلامی می‌باشد به دعوت ولی فقیه خود لبیک گفته و در جبهه‌های حق علیه باطل بدون چشم‌داشتی تا پای شهادت جنگیده و ایستادگی کردند.

بابازاده در بخشی دیگر از سخنان خود سپاه را پایگاهی مقتدر و حامی همیشگی دانست و گفت: خوشبختانه در حال حاضر انسجام سپاه مطلوب بوده ولی رفع کمبود و نواقصات پرسنل ضرورت دارد که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به این که حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی وظیفه ماست، افزود: دستاورد‌ها و موفقیت‌های به دست آمده از خون شهدای والامقام به دست آمده و ما امنیت و اقتدار کنونی را مدیون خون شهدای والامقام هستیم و نیروهای پاسدار و بسیج در این زمینه همکاری همه‌جانبه‌ای دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :