امام جمعه کازرون گفت:ا بیان اینکه مردم از تشریفات اداری، برخی پول‌های زور به اسم مالیات، عوارض و ... که البته اصل آن درست است ولی عدالتی در آن نیست، ناراحت می‌شوند، تاکید کرد: دغدغه‌های اصلی مردم نباید فراموش شود.
کد خبر: ۵۴۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 06 January 2018

تابناک فار س به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اغتشاشات چند روز اخیر اظهار داشت: دشمن با سوءاستفاده از برخی اعتراضات به حق مردم از مسائل اقتصادی، دنبال یک نافرمانی مدنی بود.

وی با بیان اینکه دشمنان شبیه همان کاری که در برخی کشورهای اسلامی همچون لیبی و سوریه انجام دادند اینجا هم در پی انجام آن بودند گفت: آنها می‌خواستند اول به اسم مسائل اقتصادی کار آغاز شود، سپس با استفاده از اراذل و اوباش و پسمانده منافقین و سلطنت‌طلبان، بتوانند ناامنی در کشور وجود بیاورند.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه برخی مسوولان در امتحانات چندساله اخیر رفوزه شدند گفت: اینکه ضد انقلاب را پررو و در انتخابات، آنها را مظلوم عنوان کنیم، معلوم می‌شود که امروز طلبکار می‌شوند.

وی با اشاره به حمله اغتشاش‌گران به مراکز عمومی که باعث خسارت و کشتار شد اظهار داشت: اگر اعتراض اقتصادی است، چرا از همان روز اول شعارهای ساختارشکن داده شود و به مساجد و حوزه‌های علمیه حمله شده و قرآن آتش بزنند.

خرسند با بیان اینکه اگر خواسته‌ها مسالمت‌آمیز است، چرا به سمت پاسگاه نظامی یورش می‌برند تا آنها را خلع سلاح کنند، گفت: آمریکا فکر می‌کند مردم امروز نیز همچون سال ۳۲ در دوران مصدق‌اند که با ورود چند اراذل و اوباش می‌توانند صدمه‌ای به کشور وارد کنند.

خطیب جمعه کازرون گفت: رئیس جمهور آمریکا که ملت ایران را تروریست و از حضور ایرانیان در کشورش ممانعت می‌کرد و خلیج فارس را با نام جعلی می‌نامید، چه شده که دلسوز مردم ایران شده است؟

وی آمریکا را کشوری که به متحدان خود نیز خیانت می‌کند دانست و افزود: عده‌ای در این کشور خوشبین نباشند و امید به آمریکا نبندند چرا که این همه امید بستیم و مذاکره کردیم اما روز به روز دشمنی آنها بیشتر ‌شد.

خرسند از رخنه دشمن هشدار داد و اظهار داشت: خوابمان ببرد دشمن بیدار و در حال زشت جلوه دادن جمهوری اسلامی است و تنها به بیان نواقص می‌پردازد تا مردم را ناامید کند.

امام جمعه کازرون برخی ریشه‌های اتفاقات اخیر را داخلی عنوان کرد و افزود: یکی از این ریشه‌ها بی‌اعتنایی به منویات رهبری در مورد مطالبه مقام معظم رهبری برای اشتغال و تولید است.

وی در ادامه افزود: از سال ۷۲ که عدالت اجتماعی نامگذاری کردندتا امسال، نامگذاری سال‌ها نشان از دغدغه‌های مقام معظم رهبری دارد که از مهمترین آن، حوزه اقتصادی است و معلوم می‌شود که دشمن از این طریق قصد ضربه زدن به ما را دارد اما دولت‌ها و مجالس دقت نکردند.

خرسند با اشاره به مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری که مسئله اشتغال و معیشت مردم است گفت: وی ابراز شرمندگی از بیکاری جوانان کردند، آیا مسوولان دیگر نیز این چنین‌اند؟

امام جمعه کازرون با بیان اینکه مردم از تشریفات اداری، برخی پول‌های زور به اسم مالیات، عوارض و ... که البته اصل آن درست است ولی عدالتی در آن نیست، ناراحت می‌شوند، تاکید کرد: دغدغه‌های اصلی مردم نباید فراموش شود.

وی گفت: در سطح شهرستان نیز با زیرکی مردم کازرون و زحمات نیروی انتظامی، پایگاه‌های مقاومت و دادستان، مسئله خاصی نداشتیم که البته این به معنای دست کم گرفتن دشمن نیست.

خرسند با بیان اینکه برای این نظام صدها هزار شهید خون دادند، اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند با آتش زدن چند ساختمان، نظامی که این‌چنین تنومند است به آن ضربه بزنند.

وی در پایان تاکید کرد: قدر انقلاب را بدانیم، برادری‌ها را بیشتر کنیم، به مردم خدمت کنیم، البته مردم هم قدردان مسوولان خدوم خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :