دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس:به دنبال ایجاد موجی در جامعه هستیم که مبارزه با مواد مخدر یک موضوع اجتماعی قلمداد شده و تمام مردم نسبت به آن احساس مسؤولیت کنند.
کد خبر: ۵۴۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدرضا ابراهیمی بعدازظهر امروز اظهار داشت: همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، با حضور بیش از 300 نفر از اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد مبارزه با اعتیاد، روز دوشنبه هجدهم دی‌ماه در تالار شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش فوق با حضور قائم‌مقام شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ناجا، استاندار فارس و جمعی از مقامات برگزار خواهد شد که سازمان‌های مردم‌نهاد نیز از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، بوشهر و فارس در این آئین شرکت خواهند کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به محورهای همایش نیز گفت: یکی از اهداف بزرگ این همایش اجتماعی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر است که در همین راستا 300 عضو سازمان‌های مردم‌نهاد 6 استان، ساماندهی خواهند شد.

ابراهیمی همچنین گفت: در حاشیه این همایش 3 پانل آموزشی با حضور کارشناسان خبره برگزار خواهد شد، ضمن اینکه نمایشگاهی نیز دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف غائی برگزاری چنین همایش‌هایی جلوگیری از اعتیاد به مواد مخدر خواهد بود، اظهار داشت: به دنبال ایجاد موجی در جامعه هستیم که مبارزه با مواد مخدر یک موضوع اجتماعی قلمداد شده و تمام مردم نسبت به آن احساس مسؤولیت کنند.

دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر استان فارس به اقدامات این شورا در راستای پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: تفاهم‌نامه‌هایی با برخی ادارات همچون آموزش‌وپرورش امضا شده و پول‌هایی نیز تزریق کرده‌ایم تا از همان کودکی بحث پیشگیری از اعتیاد، آموزش داده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :