عمران علی محمدی
نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد ایلام در ایجاد رشته‌های تکمیلی موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 30 June 2015

به گزارش تابناک ایلام، عمران علی‌محمدی ظهر امروز در جریان بازدید از دانشگاه آزاد ایلام اظهار داشت: تلاش‌ها و فعالیت‌های دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قابل تقدیر است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بحث توسعه تحصیلات تکمیلی در استان ایلام بسیار موفق بوده است و باید این روند ادامه یابد.

علی‌‌محمدی افزود: در مدت کوتاه حضور عباسی و نوروزی در واحد ایلام، انصافاً تحولات اساسی و جدی در واحد ایلام صورت گرفته است که قابل تقدیر است.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به سفر اخیر دکتر میرزاده به استان ایلام اشاره کرد و گفت: سفر دکتر میرزاده و کمک به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام حرکت مثبت و قابل تقدیر است و با درایت وی پردیس‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و این کمک بزرگی به توسعه علمی استان است.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار اخیری که با وزیر آموزش عالی داشته‌ام بحث توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی واحد ایلام را پیگیری کرده و امیدوارم این مهم در اسرع وقت انجام شود، چرا که توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی سبب تربیت نیروهای متعهد در راستای توسعه استان و خواست مردم استان است.

وی بیان کرد: جذب دانشجو از استان‌های همجوار در کشور عراق هم سبب درآمدزایی برای دانشگاه آزاد اسلامی و هم سبب تحکیم روابط فرهنگی، اجتماعی و ... استان ایلام و استان‌های همجوار عراقی خواهد بود.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز امروز استان توسعه رشته‌های مرتبط با توسعه استان از جمله نفت، گاز و پتروشیمی و صنعت، آب و خاک و کشاورزی است که واحد ایلام در این راستا گام‌های بلندی برداشته است.

علی‌محمدی تصریح کرد: نگاه دولت به استان ایلام مثبت است و مجموعه استانداری ایلام و مدیران استان و به‌ویژه استاندار ایلام با تمام توان در حال خدمتگزاری به مردم شریف استان هستند و روند توسعه استان مثبت است.

نماینده مردم ایلام و نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور در واحد ایلام از سایت‌های دانشگاه، کتابخانه، آزمایشگاه‌ها و کلاس‌های درسی بازدید کرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :