شهردار تبریز، طرح ممیزی املاک را پشتیبان جامع برنامه‌های توسعه شهر عنوان کرد و افزود: دستاوردهای این طرح، قطعا در ارتقای کیفی مباحث خدمت‌رسانی و همچنین افزایش مشارکت شهروندی، کارساز خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 30 June 2015

به گزارش خبرنگار ما ، دکتر صادق نجفی در بازدید سرزده از یکی از حوزه‌های اجرای طرح‌ ممیزی املاک با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای موفق طرح ممیزی و حصول اطلاعات از محل و موقعیت ملک، متراژ، پروانه‌ساختمانی و تعداد طبقه، برنامه‌های اجرایی شهر در حوزه‌های متعدد شهرسازی، خدماتی، برنامه‌های عمرانی و توزیع عادلانه امکانات شهری، را با سرعت و کیفیت بیشتری همراه خواهد ساخت.

وی از وجود حدود 500 هزار واحد مسکونی در بانک اطلاعات شهرسازی تبریز خبر داد و افزود: حدود نیمی از این تعداد واحد مسکونی، در پرداخت عوارض، مشارکت دارند؛ با گردآوری اطلاعات ممیزی، امکان صدور قبض‌ و مشارکت شمار بیشتری از شهروندان در پرداخت عوارض میسر خواهد شد.

دکتر نجفی اجرای ممیزی را در راستا‌ی تدوین شناسنامه شهر ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: مطمئنا اجرای طرح ممیزی املاک موجب خواهد شد برنامه‌ریزی‌های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق‌تری صورت بگیرد .

گفتنی است با پیگیری عملیات میدانی ممیزی سیستماتیک در مناطق 6 و 10، مدیریت ممیزی و نوسازی شهرداری تبریز، انجام ممیزی در سایر مناطق را نیز در دستور کار خود قرار داده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :