رئیس اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی قزوین:
رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از نظارت بر تعرفه‌ها به منظور پیگیری فعال، نظارت و برخورد قانونی با تخلفات حوزه تعرفه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 24 January 2018

 محمدرضا مدبر در گفت وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برگزاری نخستین نشست ستاد استانی نظارت بر تعرفه‌ها به منظور پیگیری فعال، نظارت و برخورد قانونی با تخلفات حوزه تعرفه خبر داد و اظهار داشت: این ستاد تا قبل از این به ریاست سازمان نظام پزشکی تشکیل می‌شد و پرونده‌ها در صورت نیاز به اداره تعزیرات ارجاع می‌شد.

وی ادامه داد: اما با رویکرد جدید وزارت بهداشت، ساختار این کمیته تغییر کرده و انتظار می‌رود در سایه همدلی و با جدیت و اهتمام همیشگی دلسوزان نظام سلامت، تصویری شایسته از پاسخگویی و نظارت اثربخش ارائه شود.

رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: نشست مذکور به منظور حفظ دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه تعرفه خدمات درمانی تشکیل و مقرر شد با تعیین تیم نظارت و کارشناسی و با مشارکت سازمان‌های بیمه‌گر و نظام پزشکی، بررسی و رسیدگی به شکایات و همچنین انجام بازدیدهای میدانی مشترک برای پیشگیری از بروز تخلفات تعرفه‌ای هم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :