مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم از پیش‌بینی توزیع ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب قرمز در بازار شب عید قم خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 31 January 2018

به گزارش تابناک قم، سید مجتبی منزوی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به تأمین اقلام موردنیاز مردم در شب عید اظهار داشت: رصد بازار شب عید با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در حال انجام است و ما برای امسال سهمیه هزار تن پرتقال و 350 تن سیب را دریافت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سیب امسال قرمز و از شهرستان سمیرم است، ابراز کرد: پرتقال نیز از نوع تامسون و در سردخانه‌های شمال کشور نگهداری می‌شود و با توجه به بازدیدهای انجام‌شده نگرانی نگهداری پرتقال در انبارهای سنتی برطرف شده است و نگرانی بابت خرابی پرتقال به علت تغییرات دمایی نداریم.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم با اشاره به آمادگی استان برای جابجایی میوه شب عید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصریح کرد: امسال این آمادگی برای مجموعه استان وجود دارد که در زمان مقرر میوه‌ها را به استان منتقل کند ولی هرچه این زمان دیرتر باشد ضایعات میوه نیز کاهش می‌یابد.

وی قیمت‌گذاری میوه شب عید را مدنظر قرار داد و گفت: بحث قیمت‌گذاری با رصد مستمر بازار و زیر نظر کمیته‌ای ویژه در ایام نزدیک به شب عید صورت می‌گیرد و امسال نیز توزیع میوه از اسفندماه طبق سنوات گذشته در 40 غرفه در شهر قم توزیع می‌شود.

منزوی ابراز کرد: با توجه به خرید زودهنگام میوه شب برای قم به نظر مشکلی نیز در بحث قیمت نخواهیم داشت و امسال میوه‌های مرغوب‌تری به دست مردم قم می‌رسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :