معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از برپایی اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان،برای انتخاب نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی و جهانی، پس از ماه مبارک رمضان در بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 02 July 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمد بهادری،اظهار کرد:اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان به دعوت اداره کل ورزش و جوانان استان و به میزبانی پتروشیمی خراسان،مستقر در بجنورد به مدت بیش از یک هفته در کمپ این مجتمع برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد:برپایی اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان می تواند زمینه آموزشی مناسبی را برای مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی ایجاد کند که باید از این فرصت استفاده کرد.
معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود:قطعا تعدادی از مربیان کشتی و ورزشکاران رشته کشتی ما از این فرصت ایجاد شده زیر نظر مربیان تیم ملی آموزش های لازم را فرا می گیرند و این پشتوانه خوبی برای کشتی به عنوان ورزش اول استان خواهد بود.
بهادری دلیل برگزاری اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان در کمپ پتروشیمی خراسان را برخورداری این مجتمع از امکانات ورزشی و اقامتی مناسب عنوان کرد.
نداشتن خوابگاه ورزشی برای ورزشکاران از مهمترین مشکلات ورزش خراسان شمالی است که باعث بازماندن این استان از میزبانی مسابقات ورزشی ملی در چند سال اخیر شده است.
ساخت خوابگاه ورزشی استان از سال 89 در منطقه ارکان بجنورد در دستور کار قرار گرفته ولی کمبود اعتبار باعث شده تا این پروژه ورزشی نیز همانند 75 پروژه دیگر خراسان شمالی نیمه کاره بماند.
استان خراسان شمالی به خصوص مجتمع پتروشیمی خراسان سابقه میزبانی اردوی تیم ملی کشتی و وزنه برداری پیش از رقابت های جهانی و المپیک لندن را دارد.
سالیان پیش اردوی تیم ملی قایقرانی نیز به میزبانی استان خراسان شمالی در سد شیرین دره برگزار شده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :