وزیر اطلاعات کشور:
وزیر اطلاعات کشور گفت:دشمنان انقلاب هیچوقت نمی توانند توطئه های خبیث خود را علیه این نظام مقدس و اسلامی عملی کنند.
کد خبر: ۵۶۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 11 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، سید محمود علوی امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان کرمانشاهی افزود: راه رسیدن انقلاب ما به آرمان‌ها و اهداف و چشیدن آب گوارای پیروزی و رسیدن به بهشت آرزوها، تنها ایستادگی و مقاومت است.

وی افزود:شروع نهضت حضرت امام (ره) در سال‌های ۴۱ و ۴۲، آغازو حضرت امام در آن زمان با بیانات و سخنرانی‌های خود ملت ایران را نسبت به ظلم و ستم رژیم طاغوت آگاه می‌کردند و با این افشاگری ها، اقشار مختلف به صف مبارزه علیه رژیم شاه پیوستند ودر سال ۴۲ که رژیم طاغوت قیام ملت ایران را سرکوب کرد فکر می‌کردند نقطه پایان اعتراض‌ها و مخالفت‌ها علیه رژیم است در حالیکه جرقه‌های انقلاب از آن زمان زده شد.

وزیر اطلاعات ابراز داشت: در آن سال‌ها شرایط داخلی و خارجی برای پیروزی انقلاب فراهم نبود، اما امام (ره) بستر‌های مبارزه را فراهم کردند و ۱۵ سال بعد از آن یعنی در سال ۵۷ نتیجه داد وتوطئه‌ها علیه نظام اسلامی با حضور مردم و نیرو‌های مسلح مقتدر یکی پس از دیگری خنثی شده و آوازه انقلاب اسلامی در آنسوی مرز‌های کشور طنین انداز شده است.

علوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در لبنان با حزب الله، در سوریه با مدافعان حرم، در یمن با اندیشه‌های امام، در عراق با زمین گیر کردن داعش و با هدایت‌های امام گونه رهبر با صلابت انقلاب سرود پیروزی سر می‌دهد.

ایشان افزودند:تحلیلگران سیاسی آن زمان وقوع انقلاب را پیش بینی نکرده بودند، وکسی فکر نمی‌کرد ملت ایران بتواند در مقابل رژیم طاغوت به پیروزی برسد و آن را غیرممکن می‌دانستند.

وی گفت: حوزه، دانشگاه و بازار به عنوان پایگاه‌های اصلی انقلاب اسلامی است که حضرت امام (ره) علما و روحانیون را به مبارزه علیه رژیم طاغوت فراخواند و با روشنگری در مورد ظلم و ستم‌های این رژیم علیه ملت ایران از آنان خواست به صف مبارزین بپیوندند.

علوی با اشاره به  نقش بازار و هیات موتلفه اسلامی در شکل گیری مبارزه علیه طاغوت افزود: بازاریان نیز با امام به خوبی همراهی کردند و توانستند نقش موثری در مبارزه داشته باشند.

 

وزیر اطلاعات اذعان داشت:این تاثیرگذاری انقلاب بر منطقه موجب برملا شدن نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار در منطقه شده است وشکست نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در منطقه که جدیدترین آن داعش بود که آنهم ثمره انقلاب اسلامی است 

علوی تاکید کرد: علما، روحانیون، شخصیت‌های برجسته، شهدا، ایثارگران و مردم با فرهنگ و غیور  و ولایتمدارکرمانشاه  در دوران انقلاب بخصوص دفاع مقدس، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های زیادی کردند و جانانه از کیان اسلام و انقلاب دفاع کردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :