کد خبر: ۵۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰ 04 July 2015
به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، رادیو آتش نشان با حضور مسوولان شهری روز پنج شنبه در شهرداری کرج آغاز بکار کرد.
رادیو آتش نشان که ابتکاری از سوی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر کرج به شمار می رود، لحظاتی قبل با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این کلانشهر و جمعی از آتش نشانان و فرماندهان عملیاتی آغاز بکار کرد.
پیشنهاد راه اندازی رادیو آتش نشان که در گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری کلانشهرهای کشور از سوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج مطرح شده بود، در مدت زمان کوتاهی عملیاتی شد.
این رادیو برای ترویج فرهنگ ایمنی در جامعه و مقابله با تلفات و خسارت های جانی و مالی ناشی از وقوع انواع حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی فعال شد.
مدیرروابط عمومی شهرداری کرج در این آیین گفت: با توجه به رسالت خطیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که حفظ ایمنی و سلامت شهروندان در برابر انواع خطرات و حوادث می باشد، وجود رسانه ای فراگیر که در خدمت این قشر شجاع و دلسوز باشد، احساس می شد.
وحید آقاشریفی اظهار داشت: در آینده ای نزدیک شاهد تسری فعالیت ها و اثرگذاری آن به واحد آتش نشانی دیگر کلانشهرهای کشور و در فاز تکمیلی، تمام آتش نشانی های ایران خواهیم بود.
در بخش دیگری از این مراسم، سهراب شهبانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به صورت زنده از رادیوآتش نشان به تشریح بخشی از فعالیت های این سازمان پرداخت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی