: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با انتشار فراخوانی از هنرمندان نمایش کودک و نمایش طنز برای شرکت در هشتمین جشنواره تابستانی تبریز دعوت به همکاری نمود.
کد خبر: ۵۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 04 July 2015

به گزارش خبرنگار ما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در این رابطه گفت: هنر نمایش به ویژه در شکل نمایش خیابانی به عنوان هنری مردمی شناخته می شود و از تاثیرگذاری بالایی در میان اقشار مختلف شهروندان برخوردار است.

به گفته وی، این شکل از هنرهای نمایشی به دلیل سهولت دسترسی عموم و سادگی و کاربردی بودن موضوعات ارائه شده می تواند بیانگر و منتقل کننده آموزه های مختلفی باشد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز قصد دارد از این پتانسیل بالای نمایش در راستای اهداف خود بهره بگیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز افزود: به همین جهت از تمام فعالان عرصه نمایش در حوزه نمایش کودک و نمایش طنز و کمدی دعوت می شود آثار خود را برای بررسی و انتخاب به امور فرهنگی سازمان تحویل داده و با تکمیل فرم شرکت در این برنامه، آمادگی خود را برای مشارکت در این طرح اعلام نمایند.

آذرنیا از بررسی و انتخاب طرح های برگزیده برای اجرای خیابانی در سطح شهر در مدت برگزاری جشنواره تابستانی خبر داد و تصریح کرد: هنرمندان و فعالان حوزه نمایش شهر طرح های مکتوب و فیلم های پیشنهادی خود را تا تاریخ 20 تیرماه به سازمان تحویل دهند تا در بررسی اولیه آثارشان ارزیابی و آماده اجرای عمومی شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به این موضوع که در گزینش آثار، علاوه بر قابلیت های کیفی و فنی آثار، محتوای مرتبط با مسائل شهر و شهر نشینی و به ویژه بحران مصرف آب و مسائل پیرامون آن مد نظر خواهد بود، افزود: امیدواریم با مشارکت هنرمندان عرصه نمایش تبریز شاهد اجرای آثار ارزشمندی برای شهروندان تبریزی و مسافران تابستانی تبریز در مدت برگزاری هشتمین جشنواره تابستانی تبریز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :