معاون مشارکت های مردمی بهزیستی قم گفت: جشن گلریزان بهزیستی همزمان با ولادت کریم اهلبیت(ع) در سازمان صدا و سیمای مرکز قم برگزار و بیش از سه و نیم میلیارد ریال مشارکت نقدی توسط خیرین نیکوکار جمع آوری شد.
کد خبر: ۵۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۵ 05 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی بهزیستی قم، سعید زرین اقبال دراین زمینه افزود:جشن گلریزان بهزیستی با حضور مسوولان استانی، خیرین نیکوکار، و چهره های فرهنگی و ورزشی با هدف جمع آوری هزینه، جهت تامین مسکن 114 خانواده چند معلولی برگزار شد.

وی از حمایت های مالی خیرین در جشن گلریزان خبر داد و گفت: تاکنون مبلغی بالغ بر سه و نیم میلیارد ریال در گلریزان امسال جمع آوری شد و این کمکها، با تماس های تلفنی خیرین همچنان ادامه دارد و یک میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر نیز خیرین تعهد کرده اند که در اولین فرصت واریز کنند. 

وی افزود: علاوه بر کمک های نقدی، یک واحد آپارتمانی 50 متری اداری و چهار قطعه زمین به متراژ یک هزار متر به همراه 500 تن مصالح ساختمانی و تعهد ساخت مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، توسط خیرین به بهزیستی اهدا شد.

زری اقبال در ادامه بیان کرد: در تعهدات غیر نقدی، ایجاد اشتغال برای 100 نفر از مددجویان بهزیستی در شرکت های خدماتی و ثبت نام 20 نفر از مددجویان در دبیرستان غیر انتفاعی به صورت رایگان در دستور کار قرار گرفت.

وی از اهدا چهار تن برنج اعلا توسط خیرین خبر داد و گفت: علاوه بر این، دو هزار و 500 پرس غذای گرم نیز تا پایان ماه رمضان در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

وی از حمایت های تمامی خیرین قدر دانی کرد و گفت: سنت نیکوی جشن گلریزان تداوم سنت های ناب دینی است و انفاق و کمک به نیازمندان جزء بهترین اعمال سفارش شده در ماه مبارک رمضان است و تمامی عزیزانی که در جشن گلریزان بهزیستی شرکت کردند مصداق بارز انفاق کنندگان هستند.

معاون بهزیستی قم در پایان گفت: خیرانی که مایلند در بخش های مختلف بهزیستی استان را یاری کنند، می توانند از طریق موبایل با شماره گیری #*1400021*4*733* مددجویان بهزیستی استان را یاری کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :