رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان:
رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان با بیان این‌که در سال 96 توانستیم تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده را اجرا کنیم، گفت: خوزستان باز هم در این رشته جای رشد و پیشرفت دارد و ان‌شاءالله در ادامه نیز موفقیت‌های وزنه‌برداری استان بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 28 March 2018

سیدعلیرضا قریشی در خصوص آن‌چه در سال 96 بر وزنه‌برداری استان گذشت، اظهارکرد: سال 96، سال بسیار شلوغی برای وزنه‌برداری خوزستان بود؛ در چهار سالی که من مدیریت هیات استان را بر عهده داشته‌‌ام، هر ساله برنامه‌های‌مان را افزایش داده‌ایم و سال 96 نیز اوج فعالیت وزنه‌برداری خوزستان بود و توانستیم تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در بخش مدال‌آوری و دعوت‌شدگان به اردوی تیم‌ملی نیز بیشتر از آن‌چه برآورد داشتیم، محقق شد. همچنین هیات وزنه‌برداری خوزستان توانست در بین تمام هیات‌های وزنه‌برداری کشور عنوان برتر را به خود اختصاص دهد. در مجموع هر آن‌چه را برای وزنه‌برداری خوزستان طراحی کرده بودیم، اتفاق افتاد.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان در خصوص پیشرفت وزنه‌برداری در شهرستان‌های استان نیز گفت: با توجه به مساعدت آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توانستیم شهرستان‌ها را کمی از نظر سخت‌افزاری پوشش دهیم. امسال نیز در نظر داریم که به صورت کامل شهرستان‌ها را از نظر سخت‌افزاری پوشش دهیم تا بتوانیم وزنه‌برداران خوبی را به استان و همچنین کشور معرفی کنیم.

وی درباره برنامه‌های این هیات برای وزنه‌برداری بانوان و همگام پیش رفتن با کشور نیز اظهارکرد: سال گذشته خانم دکتر شیرین زیلایی را به عنوان نایب‌رییس بانوان هیات وزنه‌برداری خوزستان معرفی کردیم و امسال نیز در تعطیلات عید دو کلاس آموزشی را برای بانوان تدارک دیده‌ایم تا بتوانیم نفراتی را به عنوان مربی در سراسر استان آموزش دهیم و آماده کنیم تا وزنه‌برداری بانوان نیز به صورت مستقل شروع به کار کند.

قریشی خاطرنشان‌کرد: همچنین دو کلاس مقدماتی وزنه‌برداری بانوان را در فروردین‌ و اردیبهشت‌ماه برگزار خواهیم کرد تا وزنه‌برداری شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی شود. بعد هم رفته‌رفته این نفرات را آموزش می‌دهیم تا از نظر علمی و فنی وضعیت بهتری در بخش بانوان پیدا کنیم. اکنون نیز نفرات بسیاری برای حضور در این کلاس‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در ادامه، گفت: عملکرد وزنه‌برداری خوزستان حاصل زحمات تمام مربیان، روسای شهرستانی، مدیران باشگاه‌ها و همچنین حمایت‌ها و کمک‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بوده است. تمام این عوامل باعث شد که وزنه‌برداری خوزستان پیشرفت خوبی در کشور داشته باشد و با توجه به مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران استان از عملکرد و وضعیت این رشته در سال گذشته رضایت داریم، البته خوزستان باز هم جای رشد و پیشرفت دارد و ان‌شاءالله در ادامه نیز این موفقیت‌ها بیشتر خواهد شد.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان در خصوص چشم‌انداز این هیات برای سال 97 نیز اظهار کرد: در سال جاری در نظر داریم دامنه فعالیت‌مان را چند درصد افزایش دهیم. سیاست‌ و نگاه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز بهبود زیرساخت‌ها و فضای عمرانی ورزش استان است و در این راستا نیز قرار است کمپ وزنه‌برداری خوزستان در استان راه‌اندازی شود تا برای برگزاری مسابقات و اردوهای تیم‌ملی مشکل خاصی نداشته باشیم. در کنار این موضوع نیز فعالیت‌های فنی وزنه‌برداری خوزستان را پیش می‌بریم تا ان‌شاءالله شرایط بسیار بهتر از قبل شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :