مسئول گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع):
مسئول گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: ششم تا دوازدهم فروردین در حاشیه شهر اهواز با ۱۰ یونیت فعال یک کلینیک دندانپزشکی راه اندازی کردیم.
کد خبر: ۵۸۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 01 April 2018

سید محمد علی سبحانی اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا چند سالی است که با محوریت محرومیت زدایی و رفع فقر در کشور در زمینه های مختلف از جمله عمرانی، درمانی، آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اشتغال فعالت می کند.

وی افزود: گروه درمانی این قرارگاه از سال ۹۴ در زمینه پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، بهداشتی و درمانی کار خود را شروع کرد.

مسئول گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) تصریح کرد: این گروه در سال ۹۴ اولین اردو را در خرمشهر برگزار و بعد از آن در خود تهران، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، خراسان رضوی و خوزستان مشغول خدمت رسانی شد.

سبحانی بیان کرد: برای نوروز ۹۷ تصمیم گرفتیم با محوریت دندانپزشکی در استان خوزستان و کرمانشاه خدمت رسانی کنیم؛ در قالب دو تیم کاملا مجزا در بازه سوم تا هشتم در شهرستان سرپل ذهاب خدمات دندانپزشکی را با ۱۱ یونیت فعال و در خوزستان نیز از تاریخ ۶ تا ۱۲ فروردین هم در حاشیه شهر اهواز با ۱۰ یونیت فعال یک کلینیک افتتاح کردیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده با استفاده از نیروهای بومی و ظرفیت های شهر اهواز فعالیت این کلینیک را به صورت مستمر ادامه دهیم؛ معمولا اردوهای جهادی خاص ایام نوروز و فصل تابستان هست ولی تلاش داریم تا با فعال شدن ظرفیت های بومی هر استان کارها مداوم شود و خوزستان نیز به عنوان اولین استان برای استمرار داشتن این فعالیت انتخاب شده است.

مسئول گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: نیروهای این گروه متشکل از اساتید دانشگاه، فارغ التحصیلان، متخصصان و بعضا برخی از دانشجویان هستند که برای کرمانشاه حدود ۳۵ نفر و برای خوزستان حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر را اعزام کردیم.

سبحانی یادآور شد: اعضای گروه استان های مختلف از جمله کرمانشاه، شهرهای اهواز، شادگان، ایذه و باغملک خوزستان و مشهد بودند؛ البته اکثر اعضا از استان تهران هستند.

وی در پایان تأکید کرد: قطعا استفاده از ظرفیت های بومی و فعال شدن نیروهای هر استان با کمک نهادهای مختلف باعث استمرار فعالیت های جهادی در آن استان ها می شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :